وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

تفاوت iphone 5 و Galexy s3











این نبردی بین پرچم دارهاست. هر دو این اسمارت فون ها با ادعای بهترین وارد این نبرد می شوند و تنها یکی می تواند با عنوان بهترین از این نبرد خارج شود. سامسونگ تا زمانیکه آیفون ۵ رنگ واقعیت به خود گرفت، به اسمارت فون Galaxy S IIIخود به چشم بهترین در دنیا نگاه می کرد و بعد از عرضه آن نیز این عقیده را داشت که ” the next big thing is already here” که به کنایه اعلام می کرد که هنوز این شرکت (بهترین) بهترین را در اختیار دارد.


وبسایت معروف فون آرنا نگاهی به این دو اسمارت فون انداخته است و اعلام کرده که به صراحت اعلام خواهد گفت که کدامیک از این دو بهتر می باشند، هر چند که در قدرتمند بودن هر دو شکی نیست.

ادامه مطلب ...

فستیوال پارکور در شهرک اکباتان +عکس

پارکور یا هنر جابجایی یا شهرنوردی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور درفرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کارا ترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
این ها را نقل قول کردم تا برویم سر اصل مطلب. امروز چند صد نفر در شهرک اکباتان جمع شده بودند تا شاهد دومین فستیوال پارکور باشند. همه چیز مهیا بود برای برگزاری . موسیقی هم به راه بود و فضای انرژیکی به وجود آورده بود. حدود بیست تیم ثبت نام کرده بودند ولی فقط به گروه اول فرصت نمایش دادند

f743f1920621c967c463c64f998ef6a3 مسابقاتی شبیه تکنو در شهرک اکباتان ! + عکس


عکس ها در ادامه مطلب .

ادامه مطلب ...