وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان 92

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان ۹۲

آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب
 
هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب
 
با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو “ربنــــــــا” می خوانـــم
 
هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب
 
اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج
 
.
 
.
 
.
 
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
 
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
 
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
 
من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .
 
فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد
 
.
 
.
 
.
 
اولی :امسال روزه می گیری؟
 
دومی :آره اگه خدا بخواد…
 
اولی :منم میگیرم ولی آخه کدوم پزشکی این همه سختی رو برای بدن تایید میکنه؟
 
دومی :همونی که وقتی همه پزشکا جوابت کردن برات معجزه میکنه …
 
.
 
.
 
.
 
روزه هنگام سوال است و دعا
 
پر زدن با بال همت تا خدا
 
شهر بی رنگی و بی آلایشی
 
ماه تقصیر و گنه فرسایشی
  
ادامه مطلب ...