وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

آدرس جدید وب


قابل توجه تمامی دوستان و بازدیدکنندگان محترم از این پس مارا با آدرس زیر بشناسید.


www.sport20.tk


دوستان عزیز لطفا مارو با نظراتتون تو باز سازی وب همراهی کنید پیشاپش از دوستانی که نظراتشون رو میفرستن ممنون


موفق باشید



سری دوم اس ام اس ها و پیامک های شب قدر ۹۲


من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم

و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

.

.

.

آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟

شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . .

التماس دعا

.

.

.

شب قدر است و نومیدی ندارد / کسی از بارگاه باری امشب

فروغ رحمت و نور امید است / به هر جانب که رو می آری امشب . . .

.

.

.

شب قدر شب بیدار شدن است ، نه بیدار ماندن

دعا کنیم بیدارشویم

اگر یادتان بود و باران گرفت ، دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید

التماس دعا در این شب عزیز

  ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک ویژه شبهای قدر۹۲

اس ام اس و پیامک ویژه شبهای قدر۹۲

اس ام اس و پیامک ویژه شبهای قدر ۹۲

 

 آری ما را بر عظمت و شناسایی شب قدر راهی نیست

تنها می توان درزیر باران رحمتش ایستاد تا برما ببارد

و جانهایمان را از آب زلال خود شست وشو دهد و پاک سازد . . .

.

.

.

پیامک شب قدر

و کنون وقت دعاست

وقت شکر از کرم و لطف خداست

وقت عاشق شدن و مهر و صفاست

وقت امید بر قلم عفو خداست

التماس دعا

.

.

.

الهی ان شب که همه قران به سر می گذارند

ما را توفیق بده قران را به دل کنیم . . .

.

.

.

سی شب خرابت می نشینم تا سحر گاهان

 شاید به دست لطف کردی قصد تعمیرم

 ای اسم های اعظمت امن یجیب عشق

 هرشب سحرپرمی کشم …اما به زنجیرم

.

.

.

اس ام اس شب قدر

شب قدر است تقدیرش بدانم

 مدبر اوست تدبیرش بدانم

 به آیه آیه ها ی کایناتم

 زهی ، ابلیس وتزویرش بدانم

 از آن دست مضطّر به بالا

 خدا گویان ، تکبیرش بدانم

  ادامه مطلب ...

اس ام اس و متن تسلیت شهادت امام علی(ع)


دل سر نکشد دمی ز پیمان علی

جانم شود ای کاش به قربان علی

خواهی که به ملک دل شوی حکم روا

مانند قلم باش به فرمان علی

شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد

.

.

.

بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است

بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست

ایام سوگواری علی (ع) تسلیت

.

.

.

خداحافظ ای نخل ها چاها

دگر نشنوید از علی آه ها

که شام علی گشته دیگر سحر

که امشب رود نزد پیغمبر . . .

.

.

.

کی مثل علی به جان رسیده است کسی/کی همچو علی رنج کشیده است کسی

تاریخ گواه است که در روی زمین/مظلوم تر از علی ندیده است کسی . . .

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه






خدایا نمیدانم چه رازی در کلمه ی دوستت دارم است! هرکس میشنود بی وفاتر میشود و هرکه میگوید عاشق تر!


 


برای بودنت میمانم و برای دیدنت میمیرم، باش تا بمانم و بمان تا نمیرم


 


گفته بودی یا تو یا هیچکس، ولی من ساده فراموش کرده بودم که این روزها هیچکس برای خودش کسیست! حتی مهمتر از من


 


من چکنویس احساسات تو نیستم! دوستت دارم هایت را جای دیگر تمرین کن


 


روزی با چوب کبریت آدمکی ساختم تا تنهایی ام را با آن قسمت کنم و امروز اتاقم پر شده از آدمهای چوبی ولی هنوز هم تنهایم


 


با من لج نکن بغض نفهم! این که خودت را گوشه ی گلو قایم کنی، چیزی را عوض نمیکند بلاخره یا اشک میشوی در چشمانم یا عقده ای در دلم! هر دو را زیاد دارم، حق انتخاب با توست


 


من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم که هر وقت دلت خواست خردش کنی! غرور من اگر بشکند، با تکه هایش شاهرگ زندگی تورا نیز خواهم زد!


 


در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه کاسه آب پشت سرش خالی میکردم


 


وقتی کسی رو دوست داری، این یه چیزه! وقتی کسی تورو دوست داره این یه چیز دیگه، اما وقتی کسی رو دوست داری که تورو دوست داره این یعنی همه چیز


  


 

  ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه

 

اس ام اس های عاشقانه






چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .

.

.

.

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

.

.

.

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

.

.

.

“عشق” یعنی :اختیار بدی که نابودت کند

اما

“اعتماد” کنی که این کار را نمی کند . . .

.

.

.

حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه ۹۲

” سکوت “

خطرناکتر از حرفهای نیشدار است

کسی که سکوت میکند ،

روزی

” سرنوشت “

حرفهایش را به شما خواهد گفت

.

.

.

آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۲

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست . . .

.

.

.


از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

.

.

.

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

.

.

.


دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥

.

.

.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

.

.

.

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . . 

 

 
ادامه مطلب ...

داستان جالب “دزد کیست!؟”


داستان جالب



داستان ما اینگونه آغاز میشود که :

در یک دزدی بانک یکی از ایالات آمریکا دزد فریاد کشید :

“همه افراد حاظر در بانک ، حرکت نکنید ، پول مال دولت  است و زندگی به شما تعلق دارد”

همه در بانک به آرامی روی زمین دراز کشیدند

این «شیوه تغییر تفکر» نام دارد، تغییر شیوه معمولی فکر کردن .

  ادامه مطلب ...

کناره گیری بهترین ‎سرمربی جهان از فوتبال

کناره گیری بهترین ‎سرمربی جهان از فوتبال  


 

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که به عنوان بهترین سرمربی جهان در سال 2012 میلادی انتخاب شد، از کناره گیری خود از این سمت پس از مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل در سال آینده میلادی خبر داد. 

  

 به گزارش مشرق، دل بوسکه روز جمعه به خبرنگاران در مادرید گفت: جام جهانی فوتبال برزیل در سال آینده آخرین کار و شغل من در دنیای فوتبال خواهد بود و پس از آن نه مربیگری رئال مادرید و نه هیچ تیم دیگری را بر عهده نخواهم گرفت.


وی افزود: با وجود اینکه برای کار با تیم ملی محدودیت زمانی تعیین شده ندارم اما مطمئناً، این آخرین کار و شغل من در مربیگری دنیای فوتبال خواهد بود.

  ادامه مطلب ...