وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

پارکور در بیابان + تصاویر


گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، این پارکورباز حرفه ای که از دوران کودکی اش این ورزش را انجام می دهد درهنگام انجام این ورزش در بیابان های یوتا ، آن را فیلمبرداری کرده تا با پخش آن این ورزش طرفداران بیشتری پیدا کند.

پارکور ورزشی نوین و آمیخته از حرکات آکروباتیک و تکنیک های ورزشی است که قدمت آن به بیش از دو دهه بازمی گردد.



رونی شالویس ، پارکورباز 22 ساله آمریکایی در اقدامی نوین اقدام به اتنجام رزش پارکور در بیابان های یوتای آمریکا کرده است.

ادامه مطلب را از دست ندهید
 
ادامه مطلب ...

عکس های شجاع‌ترین پارکور باز دنیا

پارکور ورزشی است که از جمله خطرناک ترین رشته های حرکتی و نمایشی به حساب می آید. در این رشته، ورزشکار باید قدرت بدنی بالا به همراه دلی نترس داشته باشد و این دو اصل کنار هم می تواند او را معروف کند.

به گزارش افکارنیوز، بالا رفتن از دیوار یا پرش از ارتفاع ۵ متری یکی از خطرناک ترین کارهایی است که پارکورکارها انجام می دهند اما این افراد هر چه شجاع باشند روی لبه های پشت بام خانه ها حرکت اجرا نمی کنند زیرا این کار نیاز به قدرت بالایی دارد.

sport20.tk


برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

  ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه عاشورا 92

اس ام اس ویژه عاشورا 92

اس ام اس عاشورا 92

ای آن که غمت مسئله آموز من است

شور غم تو در دل پرسوز من است

روزی که حسین! بر تو من گریه کنم

سوگند به تو که بهترین روز من است

عاشورای حسینی تسلیت باد

اس ام اس عاشورا

تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین

این چشم تهی نگشت از آب حسین

عمری است نیازمند این درگاهم

یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین

شهادت امام حسین (ع) تسلیت

اس ام اس عاشورا

آنان که به گوش دل شنیدند تو را

رفتند و به پای دل رسیدند تو را

آن کوردلان که بر دلت تیر زدند

دیدند تو را، ولی ندیدند تو را

یا حسین

اس ام اس عاشورا

  ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه تاسوعا حسینی

اس ام اس ویژه تاسوعا حسینی


تاسوعا

آغاز عطشناک نهضت حسینی است

و خط سرخ عاشورا با واژه های تاسوعا به حقیقت پیوست . . .

≈≈≈≈≈≈≈اس ام اس تاسوعا≈≈≈≈≈≈≈

از علقمه آمدی بگو یاس کجاست

گلواژه عشق و شور و احساس کجاست

دستت به کمر گرفته ای لب بگشا

بابا تو بگو! عمویم عباس کجاست؟

≈≈≈≈≈≈≈اس ام اس تاسوعا≈≈≈≈≈≈≈

بسیار گریست تا کی بی تاب شد آب

خون ریخت ز دیدگان خوناب شد آب

از شدت تشنه کامی ات ای سقّا

آن روز ز شرم روی تو آب شد آب . . .

≈≈≈≈≈≈≈اس ام اس تاسوعا≈≈≈≈≈≈≈

نهمین روز محرّم الحرام، تاسوعای حسینی

روز یقین و وفاداری، بر شیعیان جهان تسلیت باد . . .

≈≈≈≈≈≈≈اس ام اس تاسوعا≈≈≈≈≈≈≈

اى آب فرات ازکجا میایى؟ناصاف ولى چه با صفا میایى،خودرا نرساندى به لب خشکین حسین،دیگربه چه رویى به کربلا میایى؟

  ادامه مطلب ...

اس ام اس محرم 92(سری 3)


اس ام اس محرم 92(سری 3)

www.fun3da.rzb.ir

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

تا کرب و بلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

جابر این جا حرم محترم خون خداست / هر طرف سیر کنی جلوه ی مصباح هداست
غسل از خون جگر کن که مزار شهداست / سر و دست است که از پیکر صد پاره جداست

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

گفت ضمایر را بشمار
گفتم من ، من ، من ، من …
گفت فقط من !!!؟؟؟
گفتم آری همگی رفته اند زیارت ارباب و فقط منم که اینجا تنها مانده ام...

  ادامه مطلب ...