وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

بیوگرافی دیوید بل


دیوید بل در 29th آوریل 1973 در Fécamp متولد شد، در بخش سن دریایی در نرماندی. از تبار یک خانواده متوسط ​​از حومه های پاریس، آن را در Fécamp و بعد در شهر Sables D'Olonne بود که دیوید چهارده سال اول عمر خود را صرف. مطرح شده توسط پدربزرگ مادری او، گیلبرت بچه گربه (سابق هنگ گروهبان عمده از پاریس sapeurs pompiers خدمات آتش نشانی های نظامی)، دیوید داستان قهرمانی تحت تاثیر قرار گرفته بود، و از سن جوانی شور و شوق برای هر چیزی برای انجام با عمل.


پدر او، ریموند بل، به عنوان یک سرباز جوان توسط ارتش فرانسه در Dalat در ویتنام مطرح شده، نیز یک sapeur عادی از تیپ های پاریس و یک ورزشکار برجسته بود، و او به عنوان چیزی کمتر از یک نیروی طبیعت "شرح داده شده است. ریموند امدادگر بسیار بسیار ماهر است، به رسمیت شناخته شده در طول حرفه اش بود، و تا به حال تاثیر زیادی بر زندگی دیوید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد ریموند بل و از آتش نشانان نظامی پاریس، نگاه کنید به مقاله فرانسوی "لا fabuleuse histoire پردازنده pompiers" توسط فرمانده Deroo، متصدی موزه در پاریس sapeurs pompiers؛ در زبان های مجله Tallandier منتشر شده)



احاطه شده توسط یک خانواده از قهرمانان ورزشی است، آن را تنها طبیعی بود که دیوید ماهر در بسیاری از ورزش بیشتر عمل گرا مانند دو و میدانی، ژیمناستیک، کوهنوردی و هنرهای رزمی شد. در یک سفر از کشف خود، دیوید جوان مدرسه در 15 در منظور خود را وقف به اشتیاق خود را برای ورزش را ترک کردند. اما نه فقط هر ورزشی؛ برای او، ورزش به حال به مفید باشد بالاتر از همه چیز. قدرت و چابکی از طریق ورزش نیز باید در زندگی مفید باشد، به عنوان پدر دیوید اغلب او را توصیه کرده بود.


حالات که در آن او را مجبور به نشان دادن قدرت و شجاعت، پس از آن، تا حدی به مانند پدر خود و تا حدی در روح ماجراجویی جوان، دیوید سناریوهای جایی که او تا به حال برای استفاده از توانایی های فیزیکی خود را برای فرار از شرایط دشوار تصور کنید. چگونه می توانید به محل مورد نظر به منظور انجام یک نجات وجود دارد؟ چگونه به حرکت می کند بنابراین نه به دام افتاده است؟ با اقدام از چنین حالات، چابکی این نوجوان بی باک شروع به اثر می آیند.


دویدن، پریدن، ژیمناستیک، کوهنوردی، حلق آویز از همه چیز، حفظ تعادل خود را، فراتر خود را، در حال توسعه خود اعتماد به نفس خود را، که قادر به غلبه بر موانع، بنابراین او می تواند برای پیشبرد ... برای دیوید ادامه، همه این چیزها وسواس شد. وسواس خود را از همه موانع، محدودیت و ترس را آزاد، و قادر به رفتن به هر جا که او تصمیم به رفتن؛ دستاوردهای با توجه به همان اندازه به رشد ذهنی به عنوان همچنین قابلیت های فیزیکی.


هنوز 15 ساله، دیوید به منطقه پاریس نقل مکان کرد، به ویژه به Lisses، در حومه پاریس در نزدیکی Evry. آن را در طول این زمان است که او را از دیگر افراد جوان که به دنبال او (مانند Yamakasi، که دیوید به مدت هشت سال هدایت) ملاقات بود. به طور مستمر به دنبال عمل بیشتر است، اما آگاهی از خطرات همراه، دیوید در زمان و ملی اولین مدرک کمک های فرانسه در زمان خدمت ملی خود را رفت. طبیعی بود که او را برای پیوستن به آتش نشانی آتش، و به دست آوردن گواهی UFOLEP رهبری ژیمناستیک. متاسفانه، دیوید در ادامه به آسیب مچ دست خود را؛ او به طور موقت مرخص شد، اما بر نمی گرداند.


طبیعت زندگی آتش نشان است که توسط David شناخته شده بود از او یک بچه کوچک بود، در علاوه بر این به پدربزرگ و پدرش، برادر بزرگتر خود به پیوستن به تیپ pompiers ها بود. حتی در این مرحله، هر چند، روح مستقل دیوید روشن بود، پس از دوره نقاهت بعد از آسیب دیدگی خود، او تصمیم به پیوستن به یک هنگ از سپاه تفنگداران دریایی فرانسه در Vannes. در این زمان او با موفقیت ارتقا یافت، هنگ طناب کوه نوردی رکورد و قهرمان (فقط به عنوان پدر او بوده است) شد، یک گواهی نامه از افتخار برای چابکی ژیمناستیک خود را به دست آورد، و برای اولین بار در مسابقات قهرمانی البته مانع Essonne بود.


با این همه، هر چند، دیوید احساس تا حدودی توسط محیط کنترل شده از ارتش محدود شده است. عشق خود را از ماجراجویی و تمایل برای آزادی بیش از حد قوی بود: ورزش و parcours ("مانع coursing") تنها عشق واقعی او بودند. نیازی به گفتن نیست، مشاغل عجیب و غریب که او پس از آن تا به حال - کارگر انبار، نگهبان یا فروشنده مبلمان - او را برآورده نمی کنند. او تصمیم گرفت برای هند به منظور دستیابی به یک کمربند سیاه و سفید در گونگ فو چینی ترک.


دیوید همیشه آرزوی صحت و یا رقیق vrai ("حقیقت") را به عنوان او را دوست دارد برای گفتن، با این حال همیشه به دنبال راه خود. به راحتی می توانید نگرانی خود را در آن زمان را درک کنید. چگونه او به شور و شوق خود زندگی بود نظم و انضباط هنوز در مراحل رئوس مطالب خود را. یک نظم و انضباط بخشی از تمرین توسط سربازان به عنوان "parcours رقیق combattant" (البته مانع نظامی)، و توسط آتش نشانان به عنوان "parcours SP" (البته مانع آتش نشان) ؟


در پایان، هنر او بود به یکی از ترکیبی از بسیاری از چیزها. چیزهایی که پدر خود را در حالی که سعی کرده بود هنوز هم یک سرباز جوان در ویتنام، آموزش ژیمناستیک، غلبه بر ترس از خطر، غلظت، این ایده در حال حرکت به هر مکان داده شده بدون محدودیت فیزیکی، احساس آزادی و زنده بودن - برخی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد "پارکور".


پارکور هیچ نظارتی فدراسیون، و نه باشگاه های رسمی، و نه رقابت. آن را در مورد استاندارد، و یا پول نیست؛ فقط میل به تمرین پارکور، بدون قوانین رسمی اما با sporit صداقت و تواضع - و در خود بهبود کار بسیار.


دیوید برخی از فیلم ها نشان دادن آنچه که او قادر به، به هنرمندانه ویرایش و تنظیم به موسیقی بود ساخته شده بود، آن را از این است که اولین تصاویر ضبط شده از پارکور آمد. به نظر می رسد که استفاده از چنین فیلم آشکار است: فیلم های تبلیغاتی و موسیقی، تبلیغات، فیلم اکشن، نشان می دهد و به همین ترتیب. اگر او ادامه داد، دیوید می تواند بیشتر به صنعت سرگرمی، که در آن بسیاری از چشم انداز های موجود به او بود و جایی که عزم خود را به کار می کنند و نیاز خود را برای خلاقیت راضی حرکت می کند. لازم بود، با این حال، او را به صبر کمی طولانی تر برای رسیدن به اهداف خود.


آن را به تیم ورزشگاه 2 (فرانسیس Marroto، پیر Sleed و پیر Salviac) در ماه مه سال 1997 بود که فیلم برای اولین بار از دیوید نشان داده شده است. فیلم هیجان زده، آنها تصمیم گرفتند به یک فیلم در مورد دیوید به هفته بعد. استراحت، آنها می گویند، تاریخ است.


هدف ساده بود: با استفاده از پارکور، اراده و تلاش، انگیزه خود را برای پیدا کردن. دیوید بود با گروههای مختلف درگیر می شود: «مردان سرعت هوا '،' catmen '،' لا کردن Rel ام؟" و به ویژه "له traceurs '. کلمه' traceur 'است از آنجایی که برای توصیف یک پزشک دیوید مورد استفاده قرار گرفته شده است پارکور.


در همین حال، دوباره، صفحه نقره ای وسوسه دیوید، اما سینما تصویب پارکور خود را با؟ برای کمک به حصول اطمینان در غیر این صورت، او با، هوبرت Kound ملاقات کرد؟ (منجر به بازیگر در فیلم "لا haine"، به کارگردانی محمد Kasowitch). هوبرت دیوید به هنر تئاتر آغاز کرد، و او را اولین گام خود را در فلم. دیوید هنوز مورد نیاز برای بهبود او ادامه داد: آموزش خود را با Pygmalion به، و در زمان، کشف جهان اقدام.


او تبدیل برای اولین بار به برخی از فیلم های تبلیغاتی (تینا ترنر، IAM و M N؟ LIK، در میان دیگران است). بعد، او در برخی از فیلم های تلویزیونی و فیلم های کوتاه، مانند Hugues از د Logardi فیلم؟ شیء "لس گروهها رقیق سفرهای" و ایگور فیلم Pejic "سازمان ملل متحد مد meilleur" است به نظر می رسد. هنوز مدت زیادی نبود قبل از دیوید حضور در چند فیلم از ویژگی های ساخته شده است: فرانک Nicotra فیلم "L'Engrenages" و "افسونگر" برایان دی پالما، و همچنین "لس rivi RES pourpres 2" (رودخانه زرشکی 2)، با بازی ژان رنو و شرکت نوشته شده توسط لوک بسون. این بود که لوک بسون، پس از دیوید بیشتر خود را در آگهی و پخش وله های بی بی سی، نیسان و نایک، که دیوید شانس بزرگ خود را به اثبات رسانده است: همکاری بازیگران با سیریل Raffaeli در فیلم اکشن فرانسوی "Banlieue در 13".

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد