وب پارکور و به روزترین های دنیا
وب پارکور و به روزترین های دنیا

وب پارکور و به روزترین های دنیا

دست ملی‌پوشان راگبی را می‌بوسم/ تیم ملی را به یک تورنمنت مهم بین‌المللی اعزام می‌کنیم


علیپور: با مربی وطنی و بدون یک بازی تدارکاتی خارجی تیم قدرتمند هند را تسلیم کردیم
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان راگبی کشورمان در مالزی گفت: بازی‌های خوب ملی‌پوشان بازتاب بسیار خوبی در مالزی داشت.

  

به گزارش برخی از خبرگزاریها رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان راگبی کشورمان در مالزی گفت: بازی‌های خوب ملی‌پوشان بازتاب بسیار خوبی در مالزی داشت و مسئولان کنفدراسیون راگبی آسیا به ویژه «راس میشل» دبیرکل این کنفدراسیون ضمن تمجید از علمکرد تیم ایران، برتری مقابل تیم قوی هند را باارزش قلمداد کرد.

محمد علیپور که روز یکشنبه از کوالالامپور به تهران بازگشت، افزود: به دعوت رسمی کنفدراسیون راگبی آسیا به کوالالامپور رفتم و ضمن تماشای مسابقات، به همراه «حسن میرزاقابیک» با مقامات ارشد این کنفدراسیون نیز مذاکرات خوبی داشتیم.

وی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان کشورمان گفت: تیم ما در شرایطی به مالزی رفت که به سبب تنگناهای مالی نتوانست حتی یک دیدار تدارکاتی با رقبای خارجی داشته باشد و به سه بازی داخلی بسنده کرد. اما به گفته مسئولان تیم‌های مالزی و هند، این تیم‌ها بیش از 15 بازی دوستانه خارجی داشتند ولی با این اوصاف تیم ما در هر دو بازی عالی کار کرد. مالزی پیشتر در سید یک آسیا بود و یک تیم پیشرفته است که در عرصه آسیا، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، با این حال ملی‌پوشان ما در مصاف با این حریف قدرتمند، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند ولی باخت برابر مالزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند.

علیپور در ادامه گفت: در بازی دوم مقابل هند، بچه‌ها با خودباوری بیشتر به میدان آمدند ضمن اینکه به دلیل خو گرفتن با شرایط زمین و وضعیت آب و هوایی، بهتر نمایش دادند و توانستند این حریف را با قدرت تمام شکست دهند.


وی افزود: این پیروزی در شرایطی به دست آمد که هوا کاملا شرجی بود و سپس بارندگی شدید نیز این وضعیت جغرافیایی را بدتر کرد اما ملی‌پوشان اصلا کم نیاوردند و با رشادت برابر حریف بازی کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی افزود: اصلا بنا ندارم با کسب این موفقیت، بزرگنمایی کنم ولی واقعا عملکرد بازیکنان و همچنین کادر فنی به ویژه پدرام بنی عامریان مربی جوان و تلاشگر فوق‌العاده بود.

علیپور گفت: ما پیش‌تر با مربی نیوزلندی (وین ماسترز) در شرایطی در سید دو آسیا بودیم که وضعیت حریفان مثل زمان فعلی نبود، آنها واقعا پیشرفت کرده‌اند ولی با این وجود ما با مربی وطنی توانستیم تمام معادلات را بر هم بزنیم و تیم هند را به یک دسته پایین‌تر بفرستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی راگبی را به یک تورنمنت مهم بین‌المللی اعزام خواهیم کرد، افزود: در کوالالامپور مذاکرات رضایت‌بخشی با مقامات کنفدراسیون راگبی آسیا داشتیم و آنها ضمن ستایش از بازی‌های خوب ایران، قول مساعد دادند تا با ما همکاری بهتری داشته باشند. دراین راستا آنها مقرر کردند تا یک مدرس مجرب را به ایران بفرستند و برای برگزاری کلاس پیشرفته و بین‌المللی مربیگری در کشورمان، همکاری لازم را داشته باشند.

علیپور در پایان گفت: البته آقای میرزاقابیک به منظور حضور در اجلاس کنفدراسیون راگبی آسیا در مالزی حضور دارد ولی بنده به دلیل حجم گسترده کار، بلافاصله به تهران بازگشتم و از اینکه تیم ملی راگبی ما توانست در مالزی، فرضیه‌ها را بر هم بزند و باعث سربلندی شود، بسیار خوشحالم و دست تمام اعضای تیم را می‌بوسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد